WEBVTT - https://subtitletools.com 00:00:00.000 --> 00:00:03.000 АЛМАС ТУЯКБАЕВ инженер, дизайнер, кәсіпкер 00:00:03.000 --> 00:00:07.000 «Адам-компьютер өзара әрекеттестігі» мамандығының магистрі 00:00:07.000 -->00:00:11.000 Zero To One Labs компаниясының бас директоры nFactorial Incubator құрылтайшысы 00:00:11.000 -->00:00:15.000 USER EXPERIENCE DESIGN дегеніміз не? 00:00:15.000 -->00:00:21.000 Армысыздар, құрметті тыңдармандар. USER EXPERIENCE DESIGN бойынша мастер-класымызға қош келдіңіздер! 00:00:21.000 -->00:00:30.000 Біз адамдардың оларды толғандыратын қандай мәселелері бар және олар үшін дизайнер ретінде не жасауға болатындығын, қалай түсінуге болатынын қарастырамыз. 00:00:30.000 -->00:00:44.000 Компьютерлік ғылым саласындағы инноваторлар ретінде біз өз пайдаланушыларымызға бағдарламалық жасақтаманы құруда және олардың өмірін жақсартуда үлкен мүмкіндіктер ұсынамыз. 00:00:44.000 -->00:00:48.000 Біз USER EXPERIENCE DESIGN-ды неліктен зерттейміз? Бұл неге маңызды? 00:00:48.000 -->00:01:00.000 Сіз осы мастер-класты неліктен аштыңыз және біз неге оны зерттеу өте маңызды мәселе деп санаймыз? 00:01:00.000 -->00:01:10.000 Білесіз бе, инновациялар екі түрге бөлінеді: алғашқы инновация - бұл технологиялық инновация.Мысалы Gmail-ді алып қарастырайық. 00:01:10.000 -->00:01:20.000 Сіз Google-дің Gmail-ын электрондық пошта клиенті ретінде пайдаланасыз,ол тегін. Ал, енді «Gmail-дің инновациясы қандай болды?» деген сұраққа жауап бере аласыз ба? 00:01:20.000 -->00:01:30.000 Бұған дейін басқа да пошта сервистері болған, бірақ Gmail-дің инновациясы технологиялық емес, бизнес-модельдік инновация болды. 00:01:30.000 -->00:01:40.000 Google ең алғаш рет сіздің хабарламаңызды оқып білу мүмкіндігін пайдаланған, бірақ ол алгоритмдер, машиналар арқылы жасалған, оны нақты адам жасамайды. 00:01:40.000 -->00:01:46.000 Осылайша, белгілі бір адамдарға арналған жарнамаға қол жеткізуге болды. 00:01:46.000 -->00:02:00.000 Егер сіздің қарбыз сатып алуға қатысты хаттарыңыз болса немесе біреумен сапар туралы әңгімелессеңіз, онда басқа Google сервистерінде осыған сәйкес жарнаманы көресіз. 00:02:00.000 -->00:02:14.000 Инновациялық компаниялардың осы немесе басқа серпінді өнімдерді қалай құратыны туралы ойласаңыз, пайдаланушы тәжірибесінің дизайны (user experience design) термині бар. 00:02:14.000 -->00:02:19.000 UX – бұл user experience (пайдаланушының тәжірибесі).UХ тіркесін 1993 жылы Дональд Норман Apple компаниясында жұмыс істеген кезінде ойлап тапты. 00:02:19.000 -->00:02:25.000 Норман 2007 жылы Adaptive Path-ға берген сұхбатында:«Адам интерфейсі» және «юзабилити» тұжырымдамалары тым тар болуы себепті термин ойлап таптым.Мен жүйе мен жеке тәжірибенің 00:02:25.000 -->00:02:30.000 аспектілерінің барлығын қамтығым келді, олар:өнеркәсіптік дизайн, графика, интерфейс, физикалық өзара әрекеттесу және пайдаланушының нұсқаулығы» деген болатын. 00:02:30.000 -->00:02:32.000 «UX, UXD, CX, UI, IxD: терминдерді түсінеміз» 30 қараша, 2017 жыл., habr.com 00:02:32.000 -->00:02:40.000 Ал Google немесе Microsoft сияқты кейбір компанияларда сәйкес келетін бос орындарды көруге болады. 00:02:40.000 -->00:02:45.000 UX – БҰЛ ДИЗАЙН МЕН АНАЛИТИКА АРАЛЫҒЫНДАҒЫ САЛА.ДИЗАЙНЕРЛЕР ӨНІМДЕРДІҢ ҚАНДАЙ ӘСЕР ТУДЫРАТЫНДЫҒЫН ОЙЛАП, 00:02:45.000 -->00:02:48.000 ПРОТОТИПТЕР ЖАСАП ШЫҒАРАДЫ.«UX, UXD, CX, UI, IxD: терминдерін талдаймыз» 2017 ж. 30 қаңтар, habr.com 00:02:48.000 -->00:02:54.000 КЕЙДЕ UX КОМПАНИЯЛАРЫНДА UXD НЕМЕСЕ UED ДЕП АТАЙДЫ — USER EXPERIENCE DESIGN.(ҚОЛДАНУШЫЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ДИЗАЙНЫ), XD – EXPERIENCE DESIGN (ТӘЖІРИБЕ ДИЗАЙНЫ). 00:02:54.000 -->00:02:57.000 «UX, UXD, CX, UI, IxD: терминдерін талдаймыз» 2017 ж. 30 қаңтар, habr.com 00:02:57.000 -->00:03:05.000 User experience дизайнері немен айналысады? User experience design/ User interface design деген термин бар. 00:03:05.000 -->00:03:17.000 Сіз неліктен UХ/UI одан да танымал болды деп ойлайсыз? Егер осылай ойласақ, уақыт өте келе біздің барлық құралдар жиынтығымыз 00:03:17.000 -->00:03:25.000 бен интерфейстерді жобалауға мүмкіндігіміз оңайлана түседі. 00:03:25.000 -->00:03:40.000 Бұрын біз фотошоппен, иллюстратормен жұмыс істедік, бірақ бұл бағдарламалар интерфейстерді жобалауға мамандандырылмаған еді. Бұдан не көріп тұрмыз? 00:03:40.000 -->00:03:54.000 Біз дизайнерлер сияқты плагиндер жасадық та, фотошоп саласында векторлық графика бойынша жұмыс істеуге тырыстық. Бірақ ол (фотошоп) көбірек растрлық графикаға келеді. 00:03:54.000 -->00:04:01.000 ВЕКТОРЛЫҚ ГРАФИКА – ӘДЕТТЕ ПРИМИТИВТЕР ДЕП АТАЛАТЫН ҚАРАПАЙЫМ ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ НЫСАНДАРДЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ СУРЕТТЕУГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН 00:04:01.000 -->00:04:04.000 КОМПЬЮТЕРЛІК ГРАФИКАДАҒЫ НЫСАНДАР МЕН СУРЕТТЕРДІ КӨРСЕТУДІҢ БІР ЖОЛЫ. 00:04:04.000 -->00:04:09.000 РАСТРЛЫҚ ГРАФИКА – БҰЛ ТІКТӨРТБҰРЫШТЫ ТОРҒА ОРНАЛАСТЫРЫЛҒАН КІШКЕНТАЙ ТҮРЛІ –ТҮСТІ ШАРШЫЛАР – ПИКСЕЛДЕРДЕН ТҰРАТЫН СУРЕТТЕР. 00:04:09.000 -->00:04:13.000 ПИКСЕЛ – САНДЫҚ СУРЕТТІҢ ЕҢ КІШКЕНТАЙ БІРЛІГІ. 00:04:13.000 -->00:04:24.000 Бірде Sketch компаниясы пайда болды. Ол осы жағдайды ауыстырудың уақыты келді деп санап, Windows бағдарламасының орындауға мүмкіндігі жоқ, 00:04:24.000 -->00:04:31.000 тек MACOS операциялық жүйесінде жұмыс жасайтын Sketch бағдарламасын жасады. 00:04:31.000 -->00:04:42.000 Өзіміз көріп отырғанымыздай, құралдар жетілген бола бастады. Бұл бізге шынымен де кішкентай командаларда интерфейс-дизайнер жұмысы мен user experience дизайнер 00:04:42.000 -->00:04:52.000 қызметін қосуға мүмкіндік береді.Сондықтан қазір екі қызметті біріктіретін адамдар көбеюде. 00:04:52.000 -->00:05:01.000 USER EXPERIENCE DESIGN ҮДЕРІСТЕРІНІҢ НЕГІЗГІ БІЛІМІ ЖӘНЕ UX-ДИЗАЙНЕР ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ЕРКІН МЕҢГЕРУІ БАР БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА ПРОТОТИПТЕРДІ ЖОБАЛАУДЫ ҮЙРЕНУ – МҮМКІН.